Dlaczego warto wywoływać zdjęcia

Dlaczego warto wywoływać zdjęcia?

Uwiecznianie momentów, łapani chwil, utrwalanie wspomnień – istnieje wiele określeń odnoszących się do robienia zdjęć. Lubimy zatrzymywać czas, dzielić się z innymi tym, czego w danym momencie nie mogli zobaczyć. Jednak – od czasu rozwoju cyfryzacji – coraz mniej osób decyduje się przenosić te momenty na papier. Poniżej kilka słów o tym, dlaczego jednak warto to robić.

Transport przyszłości – podniebne taksówki

Ogromna liczba pojazdów na drodze, kolizje, kraksy i śmiertelne wypadki oraz „zakorkowane” ulice sprawiają, że podróżowanie samochodem, szczególnie w dużych miastach, nie tylko jest niebezpieczne, ale również przestaje sprawiać przyjemność. W związku z tym coraz większym zainteresowaniem i popularnością cieszy się transport powietrzny, który jednak wciąż wiąże się z dosyć wysokimi kosztami, dlatego wielkie koncerny zaangażowały się w projekt podniebnej taksówki. Volocopter 2X W Zjednoczonych Emiratach Arabskich właśnie rozpoczęły się pierwsze testy podniebnych taksówek o nazwie Volocopter 2X, zasilanych energią elektryczną, które mają latać bez udziału…pilota. Niewielka maszyna została wprawdzie zaprojektowana w Niemczech, ale będzie świadczyć usługi w Dubaju. Podniebna

Commuter Trucker Jacket – inteligentna kurtka?

Jeszcze do niedawna projektowanie ubrań było wyłącznie domeną osób, zawodowo zajmujących się modą. Tymczasem naukowcy wykorzystali dotychczasowe osiągnięcia współczesnej nauki i technologii, tworząc tzw. „inteligentną odzież”, która zaskakuje innowacyjnymi rozwiązaniami. Project Jacquard W wyniku wspólnych prac firmy Levi oraz oddziału ATAP Google powstała inteligentna kurtka (tzw. smartkurtka) o nazwie Commuter Trucker Jacket, oparta na technologii Jacquard, połączona ze smartfonem przy pomocy odpowiedniej aplikacji. Project Jacquard polega na stworzeniu specjalnych włókien, będących połączeniem bardzo cienkich metali i materiałów (np. jedwab, poliester lub bawełna), które „wyczuwają” nacisk i dotyk, a następnie przekazują bezprzewodowo do smartfona bądź innego urządzenia. Nowy produkt, przeznaczony zarówno

Najpotężniejsze banki Europy Środkowej w 2017 roku

Każdego roku renomowana firma badawczo – doradcza Inteliance, doskonale znana na rynku finansowym, na podstawie szczegółowo i rzetelnie przeprowadzonej analizy, prezentuje ranking najpotężniejszych instytucji bankowych w Środkowej Europie. Zestawienie przedstawia nie tylko aktualną pozycję polskich instytucji w tym regionie Starego Kontynentu, ale również wpływ zagranicznych graczy. Silna pozycja polskich banków Obecnie, według danych firmy Inteliance, nadal bezkonkurencyjne pozostają cztery duże banki, zlokalizowane na terytorium prężnie rozwijających się państw europejskich takich jak Polska, Czechy, Węgry i…Rumunia. Największe udziały w instytucjach bankowych Środkowej Europy, niezmiennie od kilku lat, posiadają natomiast UniCredit (Włochy), Erste i Raiffeisen (Austria), KBC (Belgia) oraz Societe Generle (Francja).

Volvo stawia na bezpieczeństwo!

Samochody marki Volvo od wielu lat są symbolem przede wszystkim niepowtarzalnego stylu, elegancji, komfortu i doskonałej estetyki. Ogromną sensację i jednocześnie wiele kontrowersji wzbudziła, szczególnie wśród dziennikarzy, wpadka Volvo w trakcie prezentacji systemu awaryjnego systemu…hamowania, który niestety nie zadziałał w odpowiednim, najważniejszym momencie.  Szwedzka marka samochodów, nadal cieszy się jednak ogromną popularnością ze względu na nowoczesne, innowacyjne rozwiązania, podnoszące nie tylko komfort jazdy, ale również poziom bezpieczeństwa na drodze. Active High Beam Volvo jest prekursorem systemu Active High Beam, który dzięki specjalnej kamerze wykrywającej inne pojazdy na drodze, umożliwia jazdę na światłach drogowych bez oślepiania pozostałych kierowców. Pedestrian Detection System

Targi Consumer Electronics Association 2018 – nowości

W dniach od 9 do 12 stycznia 2018 roku po raz kolejny w Las Vegas (Nevada) odbyły się największe na świecie targi elektroniki oraz nowych technologii Targi Consumer Electronics Association (CES 2018), podczas których przedstawione zostały nowe, fascynujące urządzenia, produkty i prototypy. Ogromne zainteresowanie wzbudziły między innymi nowoczesne telewizory OLED, roboty Walker i Aelous czy notebook przyszłości i wiele innych. Telewizor zwijany w rulon Uczestnicy Targów Ces 2018 mogli osobiście zobaczyć zaskakujący projekt pierwszego na świecie telewizora…zwijanego w rulon, zaprezentowany przez Spółkę LG Display. Telewizor został wyposażony w 65 – cio calowy, elastyczny panel OLED o rozdzielczości UHD, który pozwala

Ramoneska

Ramoneski idealne nie tylko dla motocyklistów

Ramoneska to kurtka, która początkowo była przeznaczona dla motocyklistów. Dlaczego? Jest to ubiór wykonany ze skóry, doskonale chroniący przed nieprzyjemnym działaniem czynników atmosferycznych. Nadal kurtka ta jest idealnym strojem wierzchnim dla motocyklistów, ale nie tylko motocykliści dostrzegli jej magiczny urok. Poznaj historię ramoneski.

Reklamy świetlne

Wyróżnij się dzięki reklamie świetlnej

Reklama to w dzisiejszych czasach podstawowe narzędzie marketingowe, w który wiele firm inwestuje naprawdę sporo pieniędzy. Niezależnie od tego, czy dopiero rozpoczynamy swoją działalność, czy też działamy na rynku od lat, reklama może nam bardzo pomóc zdobyć nowych Klientów. Jedną z popularniejszych form reklamy jest reklama świetlna. Czym się wyróżnia? Jakie ma zalety?

Ford S-Max – rodzinny van nie musi być nudny!

Jeżeli rodzinne vany kojarzyły Ci się do tej pory tylko z mało ciekawymi, bryłowatymi autami, to znaczy…że nie znasz Forda S-Max! To auto zdecydowanie łamie wszelkiego rodzaju konwencje, które do tej pory kojarzyliśmy z klasą minivanów. Trochę historii Pierwsza generacja S-Maxa zadebiutowała w 2007 i miała stanowić swoisty pomost pomiędzy Mondeo w wersji kombi, a potężnym Galaxy. I, trzeba to powiedzieć otwarcie, Niemcom w pełni się ten zabieg udał. Od tamtej pory jest to jeden z najlepiej sprzedających się modeli firmy z Kolonii. Van czy nie van? Ford S-Max zapewnia komfort i łatwość prowadzenia na poziomie auta osobowego. Nie ma

Ktoś mnie podsłuchuje, jak wykryć podsłuch?

Wydaje Ci się, że ktoś czyta w Twoich myślach? Masz wrażenie, że informacje, które przekazujesz swoim bliskim dziwnym trafem wypływają na zewnątrz? Sprawdź, czy ktoś przypadkiem Cię nie podsłuchuje! Najczęściej używane urządzenia do podsłuchu Współczesna technologia daje naprawdę szerokie możliwości w zakresie szpiegowania i nagrywania. Dzisiejsze urządzenia nagrywające to już nie tylko słynne pluskwy zapisujące rozmowy w konkretnym pomieszczeniu czy umieszczone w dyskretnych miejscach kamery video. Sprzęt podsłuchowy można dziś zamontować praktycznie wszędzie. W zasadzie każde urządzenie elektroniczne pozwala na montaż podsłuchu! Ot, choćby sprzęt który posiada każdy z nas, czyli smartfon. Dziś nie jest już problemem instalacja oprogramowania, które

System CRM dla twojej firmy

Firma, która nie stara się stale zdobywać nowych klientów, wcale nie jest skazana na porażkę. Według nowych praw rządzących biznesem to utrzymanie obecnych kontrahentów rokuje lepiej niż przemiał sezonowych klientów zainteresowanych jedną usługą.
Dlatego zarządzanie firmą w oparciu o system CRM obecnie nie ma sobie równych w budowaniu świadomego i przywiązanego do marki konsumenta. Jak wygląda taki system na przykładzie doświadczonej w branży IT firmy KiM Group, która stworzyła program GoNet CRM?

Biznes budowany na złożonej strukturze kontaktu

Wszechobecny rozwój – w głównej mierze technologiczny – umożliwia nam kontaktowanie się w zupełnie nowy sposób. Tradycyjne wysyłanie listów na papierze uległo elektronicznej skrzynce e-mail, a wiadomości tekstowe na portalach społecznościowych rywalizują z SMS-em.
Do tego dochodzą wbudowane na stronach WWW formularze kontaktowe i programy do rozmów audio-wideo. Posiadanie tych wszystkich informacji kontaktowych to pierwsza z cnót dobrej obsługi klienta. Drugą jest gromadzenie historii rozmów głosowych, wiadomości tekstowych i wszelkich notatek odręcznych, które można przenieść do komputera, zachowując w formie cyfrowej.
Ile razy byliście w sytuacji wymagającej od was podania zarówno pełnych danych osobowych, jak i tłumaczenia sprawy, którą chcecie załatwić od nowa, kolejnemu konsultantowi? Rozbudowana platforma CRM przechowuje ważne dane w systemie, np. informacje o przebiegu współpracy z klientem. Im szybciej obsłużymy petenta, tym więcej dobrych opinii o naszym systemie obsługi klienta znajdzie się w sieci, która służy za źródło wiedzy na temat przedsiębiorstw i towarów.
Trzecią cnotą dobrej obsługi klienta jest uporządkowanie danych w systemie, na które składają się: status, typ i grupa. Każdego kontrahenta można w jakiś sposób opisać. Definiuje się ich przynależność do grup będących dla firmy wyznacznikiem ważności konsumenta. Mamy przecież nabywców hurtowych i detalicznych. Suma wydawanych pieniędzy na usługi lub towary przekłada się na większą ilość zamówień, form kontaktu i możliwych pośredników. Oznaczenie poszczególnych kontrahentów pozwala lepiej ich obsłużyć, wykorzystując trafniejsze, bezpieczniejsze lub nietypowe formy kontaktu.

Analityka i raportowanie

Skoro system gromadzi kontrahentów i ich historię kontaktu z firmą, warto wykorzystać te informacje do tworzenia analiz oraz raportów.
System informatyczny CRM w swojej podstawowej funkcjonalności posiada narzędzia do tworzenia statystyk. Mogą one obrazować m.in. częstotliwość, z jaką klient kontaktuje się z firmą i jaką formę kontaktu sobie upodobał – telefon, wiadomość e-mail, wizyta osobista.
W programie GoNet CRM stworzonym przez KiM Group stawia się również na analitykę pracowników obsługujących klientów. Statystyki z ich pracy są obrazowane w raportach okresowych. Nie każdy system zarządzania kontaktem z klientem obejmuje pracowników firmy. Zdarza się, że ta funkcja pojawia się jako dodatkowa lub musimy skorzystać z niej w osobnej aplikacji. Wygodniej jest posiadać te dane w jednym programie.

Prosta droga do wdrożenia CRM w każdej firmie

Uruchomienie systemu CRM w firmie składa się z kilku prostych kroków. W związku z tym, że zastosowanie funkcjonalności CRM są bardzo szerokie, klient może sam wybrać, jakie najbardziej potrzebne funkcje wdrożyć w swojej firmie.
Oznacza to, że pierwszym krokiem do wdrożenia tego systemu jest dopasowanie programu pod charakter danego przedsiębiorstwa. Dopiero później następuje konfiguracja, mająca na celu wprowadzenie danych firmy, użytkowników i plików archiwalnych np. z poprzednich systemów lub dokumentów cyfrowych do aplikacji.
Instalacja oprogramowania na spełniających wymagania techniczne komputerach trwa kilka chwil. Zostaje już tylko przeszkolenie z obsługi podstawowych oraz dodatkowych mechanizmów systemu i można odkrywać zalety usystematyzowanego zarządzania siecią kontaktów.

O autorze

Odpowiedz

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.