Ramoneska

Ramoneski idealne nie tylko dla motocyklistów

Ramoneska to kurtka, która początkowo była przeznaczona dla motocyklistów. Dlaczego? Jest to ubiór wykonany ze skóry, doskonale chroniący przed nieprzyjemnym działaniem czynników atmosferycznych. Nadal kurtka ta jest idealnym strojem wierzchnim dla motocyklistów, ale nie tylko motocykliści dostrzegli jej magiczny urok. Poznaj historię ramoneski.

Reklamy świetlne

Wyróżnij się dzięki reklamie świetlnej

Reklama to w dzisiejszych czasach podstawowe narzędzie marketingowe, w który wiele firm inwestuje naprawdę sporo pieniędzy. Niezależnie od tego, czy dopiero rozpoczynamy swoją działalność, czy też działamy na rynku od lat, reklama może nam bardzo pomóc zdobyć nowych Klientów. Jedną z popularniejszych form reklamy jest reklama świetlna. Czym się wyróżnia? Jakie ma zalety?

Ktoś mnie podsłuchuje, jak wykryć podsłuch?

Wydaje Ci się, że ktoś czyta w Twoich myślach? Masz wrażenie, że informacje, które przekazujesz swoim bliskim dziwnym trafem wypływają na zewnątrz? Sprawdź, czy ktoś przypadkiem Cię nie podsłuchuje! Najczęściej używane urządzenia do podsłuchu Współczesna technologia daje naprawdę szerokie możliwości w zakresie szpiegowania i nagrywania. Dzisiejsze urządzenia nagrywające to już nie tylko słynne pluskwy zapisujące rozmowy w konkretnym pomieszczeniu czy umieszczone w dyskretnych miejscach kamery video. Sprzęt podsłuchowy można dziś zamontować praktycznie wszędzie. W zasadzie każde urządzenie elektroniczne pozwala na montaż podsłuchu! Ot, choćby sprzęt który posiada każdy z nas, czyli smartfon. Dziś nie jest już problemem instalacja oprogramowania, które

gadżet

4 cechy idealnego zegarka sportowego

Jedną z najpopularniejszych form aktywności fizycznej jest bieganie. Nie potrzeba do tego specjalnych umiejętności. Wystarczy wyjść z domu i zacząć trening. Im dłużej jednak spędzi się czasu z tym sportem, warto zacząć podchodzić do tego bardziej świadomie i kontrolować swoje wyniki. Świetną pomocą dla biegaczy są zegarki sportowe. Producenci prześcigają się w tworzeniu coraz to nowych funkcji tytułowych gadżetów. Ja opowiem Ci dziś co wg. mnie powinien posiadać idealny zegarek sportowy. Najważniejszą funkcją jest GPS. Dzięki temu będziemy mogli rejestrować swoje trasy i przebiegnięty dystans. Funkcję tą możemy wykorzystywać nie tylko podczas biegania, ale i jazdy na rowerze, czy podczas pływania. Licznik spalonych

chipset

Ekscytujący skok o 4 generacje – zmiana podzespołów komputera

Pisałem kiedyś artykuł dotyczący opłacalności wymiany kluczowych podzespołów komputerowych takich jak procesor, karta graficzna, pamięć RAM i dysk twardy. Podsumowaniem tego tekstu było stwierdzenie, iż wymiana tych komponentów częściej niż co 2 lata jest nieopłacalna i nieodczuwalna dla przeciętnego zjadacza chleba. Osobiście stanąłem przed sytuacją, która wymaga ode mnie zmiany komputera na nowy, a że jego podzespoły mają już ponad 5 lat, to jego wydajność wywinduje mocno do góry. Więcej, szybciej i taniej Dotychczasowa platforma, na której pracowałem i spędzałem swój wolny czas w grach wideo złożona była z mózgu 4-generacji Intel Haswell, budżetowej płyty głównej i pamięci RAM DDR3 o prędkości 1333 mHz.

RAM

Epoka 16GB pamięci RAM nadchodzi

Każdy miłośnik komputerów i związanych z nimi technologii dostrzega, jakiego postępu dokonaliśmy w zakresie zużycia pamięci RAM i dopracowania jej prędkości. Najłatwiej zobrazować go na grach komputerowych. Pierwsze programy pojawiające się na komputery 8-bitowe wymagały zaledwie kilku kilobajtów pamięci. Dopiero po latach zaczęto stosować kości o pojemności kilku megabajtów, aż w końcu nadszedł czas na jednostkę gigabajta. Dla graczy i osób pracujących na komputerach ilość pamięci RAM ma kluczowe znaczenie dla całego procesu działania programu. Ile jej obecnie potrzebujemy? Od 4GB do 8GB W laptopach uniwersalnych, czyli do pracy i wideo rozrywki na umiarkowanym poziomie znajdziemy około 4GB pamięci RAM DDR3 lub nowszych kości DDR4. Świadomy użytkownik komputera mobilnego

elektronika

Kiedy budżetowa elektronika znaczy – dobrze wydane pieniądze?

Polowanie na promocje elektroniki z supermarketów i inwestowanie w najtańszy sprzęt multimedialny ma swoje dobre i słabe strony. Dla pewnej grupy użytkowników to jedyna forma kontaktu z nowoczesnym urządzeniem, a dla innych przemyślany zakup. Które z wyborów ”budżetowej” elektroniki są tymi najlepiej przemyślanymi? Małe urządzenia multimedialne Smartfon do rozmów, wiadomości tekstowych i oglądania zdjęć nie potrzebuje topowego procesora i najlepszego aparatu. Cena ustalona przez producentów tanich telefonów z Francji i Chin (299-399 zł) to dobrze wyceniony strzał w kierunku budżetowego konsumenta. Jeżeli sprzęt nie jest zajeżdżany, a użytkownik zdaje sobie sprawę z ograniczeń pamięci RAM i procesora, to nie powinien obawiać się awarii.

flagowiec

Smartfony LG z serii V odbiorą flagę serii G?

Wyprodukowanie smartfona lepszego od swojego sztandarowego reprezentanta nie jest przypadkiem strzałem w stopę? Od kilku sezonów LG prezentuje dwa nurty flagowych urządzeń mobilnych. Pomnikowa seria G, której nie może zabraknąć na żadnych dużych targach elektroniki, oraz poboczna, ale ucząca się na błędach starszego brata seria V. Udany flagowiec G6 sprzedawany od kilku miesięcy nie powinien obawiać się nadejścia V30, ponieważ ten model będzie znacznie droższy. Usprawnienia w każdym aspekcie multimedialnym Jeżeli 0,3 cala różnicy w wielkości wyświetlacza jest powodem do podniesienia ceny urządzenia o 20%, to świat zmierza ku zagładzie. Na szczęście większy ekran w LG V30 to dla producentów jedynie dodatek, który nie wpisuję się na

nowoczesny

Za dużo flagowych smartfonów od jednego producenta

Każdy większy producent smartfonów chce mieć swojego flagowego przedstawiciela z górnej półki ceny i wydajności. Ma to związek zarówno z rosnącym popytem na tak potężne urządzenia mobilne, jak i swojego rodzaju potwierdzeniem statusu marki. Nie istnieje już wielka trójka, piątka czy inna cyfra opisująca grupę liczących się w branży producentów smartfonów. Konsumenci sięgają chętnie po produkty rodzimych marek, chińskie telefony o niezłej specyfikacji i premierowe egzemplarze. Nie zmienia to faktu, iż flagowce przestały być jednostką prezentującą wszystko, co najlepsze, a masowym wyrobem tworzonym w celu prześcigania się z konkurentami. Apple i Samsung to jedyne duże marki, które trzymają się założenia „flagowego reprezentanta firmy”.

smartfony

Najlepsza nakładka na Androida w dziewiątej wersji

Nokia powracająca po latach do boju o klienta zrezygnowała z wszelkich objawów ułatwiania życia użytkownikom autorskimi nakładkami. Za czasów Symbiana, którego Nokia długo broniła i udoskonalała, niejednokrotnie dostawaliśmy niezłe nakładki systemowe. Natomiast najnowsze smartfony od Finów dostają gołego Androida. Teraźniejszym wzorem do naśladowania jest Xiaomi, które autorskim MIUI udowadnia, że system powinien mieć dodatkowy soft przyjazny użytkownikowi. MIUI w smartfonach Xiaomi Sukces nakładki MIUI wziął się z jej bezproblemowego działania nawet na urządzeniach z półki budżetowej. Czytelny i estetyczny interfejs nie obciąża systemu i jest łatwo modyfikowalny dzięki motywom, które dostosowują wygląd teł, okienek, czcionek oraz ikon. Jego popularność sięga już 170 milionów użytkowników, z czego nie wszyscy pracują na urządzeniach chińskiego Xiaomi.

Niezawodne sposoby na rozkręcenie biznesu, czyli jak reklamować firmę?

Zarabianie pieniędzy nie ma nic wspólnego z przypadkiem. Wygrana w lotto i spadek po dziadku to szczęśliwy traf. W handlu trzeba być drapieżnikiem przebranym za owcę. Niepozornym analitykiem, który przewiduje i ocenia. Bez reklamy nie ma skutecznego biznesu, a co za tym idzie dochodów. Żeby genialny system operacyjny stworzony przez Billa Gatesa mógł zagościć na milionach komputerów, trzeba było reklamy. Inaczej nikt by o nim nie usłyszał. Współczesna reklama wyciąga rękę do potrzebujących promocji. Niezwykle prosto jest wypromować jakiś produkt nawet w obrębie lokalnym, bo przecież nie każda firma celuje do klientów międzynarodowych. Jak reklamować firmę, a jak tego nie robić, by ogłosić swoje istnienie światu i zwiększyć zyski?

Błędne myślenie zeszłego pokolenia

Żyjące obecnie pokolenie lat stanu wojennego i początków telewizji kupuje gazety, spędza swój wony czas przed telewizorem i niechętnie idzie za rozwijającym się światem. Nie odkryli oni potencjału internetu, który jest magnum opus współczesnej reklamy. Niechętnie podchodzą taką do inwestowania. Zyski pojawiające się po pewnym czasie brzmią jak przypadek. Dzisiejszy marketing i reklama działa z opóźnieniem i potrzebuje rozpędu. Ma to związek z gigantyczną konkurencją i skomplikowanym procesem przebicia się wśród setek konkurentów. Stąd obawy o korzystanie z internetu, jako głównej formy promocji.

Nie lekceważ potęgi ludzkiego wzroku

reklamować

źródło: https://pixabay.com/

Skąd wiecie, że w danym budynku mieści się sklep z ubraniami lub warzywniak? Świadczą o tym wizualne ozdoby i tytułowa reklama. Nieoznaczony budynek, drzwi, okna i inne części odpowiadające za część firmy są pomijane przez ludzki wzrok. Restauracja bez wyraźnego loga z nazwą nigdy nie będzie oblegana przez klientów. Marketing szeptany to pozostałość po czasach przedwojennych. Aczkolwiek nawet sto lat temu sklepy miały wyraźne oznaczenia i estetycznie wykonane szyldy z nazwą cechu. Próba oszczędzenia pieniędzy na fizycznej witrynie, klejeniu szyb lub chociażby umieszczeniu widocznej nazwy na sklepie, znacznie spowalnia zdobywanie nowych klientów. Wśród firm świadczących usługi zamiast towarów sytuacja wygląda jeszcze gorzej.

Fundamenty

Jako firma istniejesz dopiero w momencie dostrzeżenia przez klienta. Przynajmniej tak widzi to przedsiębiorca, który chce zarobić. Nawet jednoosobowe firmy, tak popularne w ostatnich 5 latach, budują swój wizerunek, bazując na podstawowych odruchach. Reklama to wideo, audio i foto. Słowo również może budować skuteczną reklamę, czego przykładem jest nieśmiertelne radio. Na pytanie, jak reklamować firmę, należy odpowiedzieć pytaniem, a jaki jest jej profil działalności? Do jakich odbiorców ma trafić towar lub usługa? Fundamenty reklamy buduje się najczęściej przy ograniczonym budżecie. Na początek wystarczą wizytówki, szyld na budynku oraz ulotki lub plakaty na mieście. Mimo iż wiele złego mówi się o reklamowaniu za pomocą ulotek, to dobrze przeprowadzona promocja wstępna z ich użyciem, daje skuteczne efekty. Obecnie jako fundament reklamy należy wpisać media. Od tego, czy będzie to internet, telewizja, gazety czy radio, zależy, do jakiej grupy odbiorców chcecie trafić. Według statystyk reklama firmy w gazecie trafia do grupy wiekowej 38-70 lat, natomiast internet do 12-30 w niemal tej samej skuteczności. Neutralne w statystykach są radio i telewizja, aczkolwiek reklamy w tym drugim medium, są często celowo pomijane, a ich skuteczność każdego roku maleje.

Argumenty za reklamowaniem się w internecie

cyfrowe

źródło: https://pixabay.com/

Internet jest współczesnym fundamentem marketingu, który stworzył nowe miejsca pracy i sposoby na zarabianie pieniędzy. Strony internetowe i aplikacje działające w sieci stanowią nowe medium informacji, w których może odnaleźć się dowolna firma. Stąd reklama firmy w internecie nie podlega obostrzeniom, aczkolwiek zdarzają się działy gospodarcze, które nie osiągają dzięki niej większych przychodów. Strona internetowa jest przeniesieniem firmy w cyfrowy świat. Można rozpatrywać ją jako pierwszy krok do właściwej promocji w sieci, ale tylko pod warunkiem promowania jej w szerszej perspektywie. Za promowanie witryny w sposób profesjonalny odpowiadają firmy z działu SEO, pozycjonowania i domy mediowe. Do nich należy zwrócić się w celu ustalenia planu działania i jego efektywnej realizacji. Samemu możemy za to podziałać na tle portali społecznościowych, jako oficjalny fanpage. Prowadzenie fanpage na Facebook-u pokazuje, że można promować firmę tanim kosztem, ale nie za darmo. Zasięgi budowane przez płacenie, które wprowadził FB były kwestią czasu. Obecne, żeby dotrzeć do około 1200 osób, należy wyłożyć 4-10 złotych za post. Internet to także fora, aplikacje i pojawiające się w nich reklamy na banerach.

social media

źródło: https://pixabay.com/

Promowanie swojej działalności w sieci pozwala zaoszczędzić tylko pozornie, ponieważ po jakimś czasie zrozumiemy, że za dotarcie do potencjalnego klienta, należy zapłacić. Zarówno portale społecznościowe, jak i aukcyjne pobierają opłaty za promocję cyfrowych treści, a bez właściwie przygotowanego planu działania można na tym sporo stracić. Fundamenty fizycznej reklamy w postaci loga, baneru, plakatów, ulotek, a nawet gadżetów z nadrukiem rozdawanych podczas eventów, mają swoje miejsce nawet wśród zasiedziałego przed monitorem społeczeństwa i nie warto z nich rezygnować, gdy prowadzimy sklep fizyczny.

O autorze

Odpowiedz

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.