Dlaczego warto wywoływać zdjęcia

Dlaczego warto wywoływać zdjęcia?

Uwiecznianie momentów, łapani chwil, utrwalanie wspomnień – istnieje wiele określeń odnoszących się do robienia zdjęć. Lubimy zatrzymywać czas, dzielić się z innymi tym, czego w danym momencie nie mogli zobaczyć. Jednak – od czasu rozwoju cyfryzacji – coraz mniej osób decyduje się przenosić te momenty na papier. Poniżej kilka słów o tym, dlaczego jednak warto to robić.

Transport przyszłości – podniebne taksówki

Ogromna liczba pojazdów na drodze, kolizje, kraksy i śmiertelne wypadki oraz „zakorkowane” ulice sprawiają, że podróżowanie samochodem, szczególnie w dużych miastach, nie tylko jest niebezpieczne, ale również przestaje sprawiać przyjemność. W związku z tym coraz większym zainteresowaniem i popularnością cieszy się transport powietrzny, który jednak wciąż wiąże się z dosyć wysokimi kosztami, dlatego wielkie koncerny zaangażowały się w projekt podniebnej taksówki. Volocopter 2X W Zjednoczonych Emiratach Arabskich właśnie rozpoczęły się pierwsze testy podniebnych taksówek o nazwie Volocopter 2X, zasilanych energią elektryczną, które mają latać bez udziału…pilota. Niewielka maszyna została wprawdzie zaprojektowana w Niemczech, ale będzie świadczyć usługi w Dubaju. Podniebna

Commuter Trucker Jacket – inteligentna kurtka?

Jeszcze do niedawna projektowanie ubrań było wyłącznie domeną osób, zawodowo zajmujących się modą. Tymczasem naukowcy wykorzystali dotychczasowe osiągnięcia współczesnej nauki i technologii, tworząc tzw. „inteligentną odzież”, która zaskakuje innowacyjnymi rozwiązaniami. Project Jacquard W wyniku wspólnych prac firmy Levi oraz oddziału ATAP Google powstała inteligentna kurtka (tzw. smartkurtka) o nazwie Commuter Trucker Jacket, oparta na technologii Jacquard, połączona ze smartfonem przy pomocy odpowiedniej aplikacji. Project Jacquard polega na stworzeniu specjalnych włókien, będących połączeniem bardzo cienkich metali i materiałów (np. jedwab, poliester lub bawełna), które „wyczuwają” nacisk i dotyk, a następnie przekazują bezprzewodowo do smartfona bądź innego urządzenia. Nowy produkt, przeznaczony zarówno

Najpotężniejsze banki Europy Środkowej w 2017 roku

Każdego roku renomowana firma badawczo – doradcza Inteliance, doskonale znana na rynku finansowym, na podstawie szczegółowo i rzetelnie przeprowadzonej analizy, prezentuje ranking najpotężniejszych instytucji bankowych w Środkowej Europie. Zestawienie przedstawia nie tylko aktualną pozycję polskich instytucji w tym regionie Starego Kontynentu, ale również wpływ zagranicznych graczy. Silna pozycja polskich banków Obecnie, według danych firmy Inteliance, nadal bezkonkurencyjne pozostają cztery duże banki, zlokalizowane na terytorium prężnie rozwijających się państw europejskich takich jak Polska, Czechy, Węgry i…Rumunia. Największe udziały w instytucjach bankowych Środkowej Europy, niezmiennie od kilku lat, posiadają natomiast UniCredit (Włochy), Erste i Raiffeisen (Austria), KBC (Belgia) oraz Societe Generle (Francja).

Volvo stawia na bezpieczeństwo!

Samochody marki Volvo od wielu lat są symbolem przede wszystkim niepowtarzalnego stylu, elegancji, komfortu i doskonałej estetyki. Ogromną sensację i jednocześnie wiele kontrowersji wzbudziła, szczególnie wśród dziennikarzy, wpadka Volvo w trakcie prezentacji systemu awaryjnego systemu…hamowania, który niestety nie zadziałał w odpowiednim, najważniejszym momencie.  Szwedzka marka samochodów, nadal cieszy się jednak ogromną popularnością ze względu na nowoczesne, innowacyjne rozwiązania, podnoszące nie tylko komfort jazdy, ale również poziom bezpieczeństwa na drodze. Active High Beam Volvo jest prekursorem systemu Active High Beam, który dzięki specjalnej kamerze wykrywającej inne pojazdy na drodze, umożliwia jazdę na światłach drogowych bez oślepiania pozostałych kierowców. Pedestrian Detection System

Targi Consumer Electronics Association 2018 – nowości

W dniach od 9 do 12 stycznia 2018 roku po raz kolejny w Las Vegas (Nevada) odbyły się największe na świecie targi elektroniki oraz nowych technologii Targi Consumer Electronics Association (CES 2018), podczas których przedstawione zostały nowe, fascynujące urządzenia, produkty i prototypy. Ogromne zainteresowanie wzbudziły między innymi nowoczesne telewizory OLED, roboty Walker i Aelous czy notebook przyszłości i wiele innych. Telewizor zwijany w rulon Uczestnicy Targów Ces 2018 mogli osobiście zobaczyć zaskakujący projekt pierwszego na świecie telewizora…zwijanego w rulon, zaprezentowany przez Spółkę LG Display. Telewizor został wyposażony w 65 – cio calowy, elastyczny panel OLED o rozdzielczości UHD, który pozwala

Ramoneska

Ramoneski idealne nie tylko dla motocyklistów

Ramoneska to kurtka, która początkowo była przeznaczona dla motocyklistów. Dlaczego? Jest to ubiór wykonany ze skóry, doskonale chroniący przed nieprzyjemnym działaniem czynników atmosferycznych. Nadal kurtka ta jest idealnym strojem wierzchnim dla motocyklistów, ale nie tylko motocykliści dostrzegli jej magiczny urok. Poznaj historię ramoneski.

Reklamy świetlne

Wyróżnij się dzięki reklamie świetlnej

Reklama to w dzisiejszych czasach podstawowe narzędzie marketingowe, w który wiele firm inwestuje naprawdę sporo pieniędzy. Niezależnie od tego, czy dopiero rozpoczynamy swoją działalność, czy też działamy na rynku od lat, reklama może nam bardzo pomóc zdobyć nowych Klientów. Jedną z popularniejszych form reklamy jest reklama świetlna. Czym się wyróżnia? Jakie ma zalety?

Ford S-Max – rodzinny van nie musi być nudny!

Jeżeli rodzinne vany kojarzyły Ci się do tej pory tylko z mało ciekawymi, bryłowatymi autami, to znaczy…że nie znasz Forda S-Max! To auto zdecydowanie łamie wszelkiego rodzaju konwencje, które do tej pory kojarzyliśmy z klasą minivanów. Trochę historii Pierwsza generacja S-Maxa zadebiutowała w 2007 i miała stanowić swoisty pomost pomiędzy Mondeo w wersji kombi, a potężnym Galaxy. I, trzeba to powiedzieć otwarcie, Niemcom w pełni się ten zabieg udał. Od tamtej pory jest to jeden z najlepiej sprzedających się modeli firmy z Kolonii. Van czy nie van? Ford S-Max zapewnia komfort i łatwość prowadzenia na poziomie auta osobowego. Nie ma

Ktoś mnie podsłuchuje, jak wykryć podsłuch?

Wydaje Ci się, że ktoś czyta w Twoich myślach? Masz wrażenie, że informacje, które przekazujesz swoim bliskim dziwnym trafem wypływają na zewnątrz? Sprawdź, czy ktoś przypadkiem Cię nie podsłuchuje! Najczęściej używane urządzenia do podsłuchu Współczesna technologia daje naprawdę szerokie możliwości w zakresie szpiegowania i nagrywania. Dzisiejsze urządzenia nagrywające to już nie tylko słynne pluskwy zapisujące rozmowy w konkretnym pomieszczeniu czy umieszczone w dyskretnych miejscach kamery video. Sprzęt podsłuchowy można dziś zamontować praktycznie wszędzie. W zasadzie każde urządzenie elektroniczne pozwala na montaż podsłuchu! Ot, choćby sprzęt który posiada każdy z nas, czyli smartfon. Dziś nie jest już problemem instalacja oprogramowania, które

Niezawodne sposoby na rozkręcenie biznesu, czyli jak reklamować firmę?

Zarabianie pieniędzy nie ma nic wspólnego z przypadkiem. Wygrana w lotto i spadek po dziadku to szczęśliwy traf. W handlu trzeba być drapieżnikiem przebranym za owcę. Niepozornym analitykiem, który przewiduje i ocenia. Bez reklamy nie ma skutecznego biznesu, a co za tym idzie dochodów. Żeby genialny system operacyjny stworzony przez Billa Gatesa mógł zagościć na milionach komputerów, trzeba było reklamy. Inaczej nikt by o nim nie usłyszał. Współczesna reklama wyciąga rękę do potrzebujących promocji. Niezwykle prosto jest wypromować jakiś produkt nawet w obrębie lokalnym, bo przecież nie każda firma celuje do klientów międzynarodowych. Jak reklamować firmę, a jak tego nie robić, by ogłosić swoje istnienie światu i zwiększyć zyski?

Błędne myślenie zeszłego pokolenia

Żyjące obecnie pokolenie lat stanu wojennego i początków telewizji kupuje gazety, spędza swój wony czas przed telewizorem i niechętnie idzie za rozwijającym się światem. Nie odkryli oni potencjału internetu, który jest magnum opus współczesnej reklamy. Niechętnie podchodzą taką do inwestowania. Zyski pojawiające się po pewnym czasie brzmią jak przypadek. Dzisiejszy marketing i reklama działa z opóźnieniem i potrzebuje rozpędu. Ma to związek z gigantyczną konkurencją i skomplikowanym procesem przebicia się wśród setek konkurentów. Stąd obawy o korzystanie z internetu, jako głównej formy promocji.

Nie lekceważ potęgi ludzkiego wzroku

reklamować

źródło: https://pixabay.com/

Skąd wiecie, że w danym budynku mieści się sklep z ubraniami lub warzywniak? Świadczą o tym wizualne ozdoby i tytułowa reklama. Nieoznaczony budynek, drzwi, okna i inne części odpowiadające za część firmy są pomijane przez ludzki wzrok. Restauracja bez wyraźnego loga z nazwą nigdy nie będzie oblegana przez klientów. Marketing szeptany to pozostałość po czasach przedwojennych. Aczkolwiek nawet sto lat temu sklepy miały wyraźne oznaczenia i estetycznie wykonane szyldy z nazwą cechu. Próba oszczędzenia pieniędzy na fizycznej witrynie, klejeniu szyb lub chociażby umieszczeniu widocznej nazwy na sklepie, znacznie spowalnia zdobywanie nowych klientów. Wśród firm świadczących usługi zamiast towarów sytuacja wygląda jeszcze gorzej.

Fundamenty

Jako firma istniejesz dopiero w momencie dostrzeżenia przez klienta. Przynajmniej tak widzi to przedsiębiorca, który chce zarobić. Nawet jednoosobowe firmy, tak popularne w ostatnich 5 latach, budują swój wizerunek, bazując na podstawowych odruchach. Reklama to wideo, audio i foto. Słowo również może budować skuteczną reklamę, czego przykładem jest nieśmiertelne radio. Na pytanie, jak reklamować firmę, należy odpowiedzieć pytaniem, a jaki jest jej profil działalności? Do jakich odbiorców ma trafić towar lub usługa? Fundamenty reklamy buduje się najczęściej przy ograniczonym budżecie. Na początek wystarczą wizytówki, szyld na budynku oraz ulotki lub plakaty na mieście. Mimo iż wiele złego mówi się o reklamowaniu za pomocą ulotek, to dobrze przeprowadzona promocja wstępna z ich użyciem, daje skuteczne efekty. Obecnie jako fundament reklamy należy wpisać media. Od tego, czy będzie to internet, telewizja, gazety czy radio, zależy, do jakiej grupy odbiorców chcecie trafić. Według statystyk reklama firmy w gazecie trafia do grupy wiekowej 38-70 lat, natomiast internet do 12-30 w niemal tej samej skuteczności. Neutralne w statystykach są radio i telewizja, aczkolwiek reklamy w tym drugim medium, są często celowo pomijane, a ich skuteczność każdego roku maleje.

Argumenty za reklamowaniem się w internecie

cyfrowe

źródło: https://pixabay.com/

Internet jest współczesnym fundamentem marketingu, który stworzył nowe miejsca pracy i sposoby na zarabianie pieniędzy. Strony internetowe i aplikacje działające w sieci stanowią nowe medium informacji, w których może odnaleźć się dowolna firma. Stąd reklama firmy w internecie nie podlega obostrzeniom, aczkolwiek zdarzają się działy gospodarcze, które nie osiągają dzięki niej większych przychodów. Strona internetowa jest przeniesieniem firmy w cyfrowy świat. Można rozpatrywać ją jako pierwszy krok do właściwej promocji w sieci, ale tylko pod warunkiem promowania jej w szerszej perspektywie. Za promowanie witryny w sposób profesjonalny odpowiadają firmy z działu SEO, pozycjonowania i domy mediowe. Do nich należy zwrócić się w celu ustalenia planu działania i jego efektywnej realizacji. Samemu możemy za to podziałać na tle portali społecznościowych, jako oficjalny fanpage. Prowadzenie fanpage na Facebook-u pokazuje, że można promować firmę tanim kosztem, ale nie za darmo. Zasięgi budowane przez płacenie, które wprowadził FB były kwestią czasu. Obecne, żeby dotrzeć do około 1200 osób, należy wyłożyć 4-10 złotych za post. Internet to także fora, aplikacje i pojawiające się w nich reklamy na banerach.

social media

źródło: https://pixabay.com/

Promowanie swojej działalności w sieci pozwala zaoszczędzić tylko pozornie, ponieważ po jakimś czasie zrozumiemy, że za dotarcie do potencjalnego klienta, należy zapłacić. Zarówno portale społecznościowe, jak i aukcyjne pobierają opłaty za promocję cyfrowych treści, a bez właściwie przygotowanego planu działania można na tym sporo stracić. Fundamenty fizycznej reklamy w postaci loga, baneru, plakatów, ulotek, a nawet gadżetów z nadrukiem rozdawanych podczas eventów, mają swoje miejsce nawet wśród zasiedziałego przed monitorem społeczeństwa i nie warto z nich rezygnować, gdy prowadzimy sklep fizyczny.

O autorze

Odpowiedz

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.