Kolektory słoneczne w domu

Kolektory słoneczne, zwane powszechnie solarami lub panelami słonecznymi, umożliwiają pozyskiwanie energii słonecznej oraz jej zamianę na ciepła, które służy następnie do ogrzewania wody, a nawet…pomieszczeń w domach jednorodzinnych. Przeznaczone są wprawdzie do używania przez cały rok, ale największą efektywność posiadają w okresie letnim, zwłaszcza w słoneczne dni. Odpowiednio zaprojektowany i zamontowany pod okiem doświadczonego fachowca system kolektorów słonecznych pozwala obniżyć koszty podgrzewania wody użytkowej nawet o 90%. Zalety solarów Kolektory słoneczne sprawdzają się przede wszystkim w gospodarstwach domowych, gdzie poszczególni mieszkańcy zużywają znaczną ilość ciepłej wody (domy jednorodzinne, pensjonaty, hotele, obiekty sportowe czy przedsiębiorstwa). System solarny warto montować z innym,

Aplikacja „Gdzie jest dziecko” dla każdego

Nowoczesne smartfony, wyposażone w szereg innowacyjnych, często wręcz zaskakujących funkcji oraz aplikacji, stanowią nieodłączny i ważny element życia zarówno osób dorosłych jak małych, zaledwie kilkuletnich dzieci. Wiele rozwiązań technologicznych zastosowanych w telefonach komórkowych przez współczesnych programistów i producentów, pozwala rodzicom czuwać nad bezpieczeństwem swoich pociech na odległość. Opis aplikacji Stosunkowo niedawno na polskim rynku pojawiła się bardzo prosta, intuicyjna i precyzyjna, a przy tym zaawansowana aplikacja „Gdzie jest dziecko” (znana również pod nazwą „Bezpieczna Rodzina”), która skutecznie i efektywnie wykorzystuje nowoczesne rozwiązania takie jak GPS, GSM i Wi – Fi. Rodzinny lokalizator pozwala rodzicom w dyskretny sposób sprawdzić z dowolnego

Najciekawsze rozwiązania w nowym Fordzie Focus

W kwietniu na specjalnym pokazie w Genewie przedstawiciele Forda zaprezentowali kolejną, czwartą już generację Focusa, który w sprzedaży będzie dostępny jako pięciodrzwiowy hatchback lub kombi, zaś na wybranych rynkach pojawi się także w wersji sedan. Zdaniem wielu specjalistów oraz pasjonatów motoryzacji przedstawiony model należy do najbardziej innowacyjnych i zaskakujących samochodów w dotychczasowej historii tego producenta. System autonomicznej jazdy Jednym z najciekawszych rozwiązań zastosowanych przez projektantów w nowym Fordzie Focusie jest system autonomicznej jazdy poziomu drugiego, dzięki któremu samochód nie tylko samodzielnie utrzymuje się na środku swojego pasa ruchu, ale również zachowa bezpieczną odległość od wyprzedzającego pojazdu. W przypadku pojawienia się

Nowoczesne piece centralnego ogrzewania

Wybór odpowiedniego pieca centralnego ogrzewania, będącego niezbędnym elementem wyposażenia każdego domu jednorodzinnego, ma ogromny wpływ nie tylko na koszty eksploatacji budynku i rachunki w przyszłości, ale również komfort i wygodę poszczególnych domowników. Piec centralnego ogrzewania powinien być przede wszystkim dostosowany do indywidualnych potrzeb oraz możliwości finansowych. Obecnie większość osób, będących w trakcie budowy własnego domu, decyduje się na kotły gazowe konwencjonalne lub kotły kondensacyjne. Kotły gazowe konwencjonalne Niska cena gazu ziemnego, efektywne spalanie oraz praktycznie bezobsługowe działanie systemu grzewczego sprawiają, że ogrzewanie gazowe cieszy się zdecydowanie największą popularnością wśród właścicieli domów jednorodzinnych. Kotły gazowe konwencjonalne (niekondensacyjne), pracujące samodzielnie po wcześniejszym

Architekt IT

Gwałtowny i intensywny rozwój branży IT sprawił, że z roku na rok bezustannie wzrasta zapotrzebowanie na różnorodnych specjalistów w dziedzinie informatyki takich jak między innymi architekt systemów informatycznych, zwany powszechnie architektem IT. Przeciętne zarobki architekta IT uzależnione są wprawdzie od umiejętności i doświadczenia pracownika oraz miejsca zatrudnienia, ale średnio wynoszą około 8600 złotych. Podstawowe obowiązki i zadania architekta IT Architekt IT zajmuje się przede wszystkim projektowaniem systemów informatycznych, ich koordynacją, nadzorowaniem całego procesu wdrażania oraz zapewnia zgodność z przyjętymi założeniami w przestrzeni danej firmy, instytucji lub przedsiębiorstwa. Wprowadza nowe technologie i sprzęt, a także ponosi odpowiedzialność za oprogramowanie i sieci komputerowe.

Papier przyszłości

E – papier, zwany również papierem elektronicznym, stanowi prawdziwą, innowacyjną rewolucję na światowym rynku elektronicznym. Daje współczesnemu człowiekowi wręcz nieograniczone możliwości wykorzystania tej technologii w codziennych sytuacjach oraz różnych dziedzinach życia. E – papier i jego zastosowanie Papier elektroniczny oznacza rodzaj wyświetlacza, który pod względem wielkości i elastyczności do złudzenia przypomina klasyczny papier. Umożliwia tworzenie własnych, osobistych notatek za pośrednictwem odpowiednich narzędzi (takich jak np. łówek elektroniczny czy specjalny rysik) lub odczytywanie elektronicznie zapisanego tekstu. Wyposażony w charakterystyczny, mocno kontrastowy i wyraźny obraz w kilkunastu odcieniach szarości oraz właściwe katy widzenia sprawiają, że technologia e – papieru, pozwala na długie,

Najwyższe budynki w Polsce

Pałac Kultury i Nauki Obecnie najwyższym budynkiem w Polsce (pod względem wysokości całkowitej) jest Pałac Kultury i Nauki (wysokość z integralną iglicą wynosi 237 metrów), znajdujący się w Śródmieściu Warszawy. Pałac, wybudowany w latach 1952 –1955 na podstawie projektu radzieckiego architekta Lwa Rudniewa, stanowi „dar narodu radzieckiego dla narodu polskiego”.   Warsaw Spire Warsaw Spire (wysokość 220 metrów), który obejmuje kompleks biurowy w dzielnicy Wola w Warszawie, znajduje się na liście najwyższych biurowców w Europie. W wieżowcu znajduje się siedziba wielu międzynarodowych, znanych firm oraz instytucji.   Sky Tower Sky Tower (wysokość 212 metrów, wybudowany na osiedlu Południe we Wrocławiu, tworzy łącznie

Premiery Volvo

Pierwszy kwartał nowego roku stanowi moment, kiedy wielkie koncerny samochodowe w trakcie różnorodnych targów prezentują potencjalnym klientom nowe modele. W 2018 roku znana marka Volvo zamierza wprowadzić na rynek kolejne dwa nowe modele charakterystycznym, rozpoznawalnym designu: Volvo V60 oraz Volvo S60. Volvo V60 Nowy model Volvo V60 o nadwoziu typu kombi, klasyfikowany w klasie średniej (segment D) i zaliczany do prestiżowej grupy premium, jest typowym rodzinnym samochodem o charakterystycznym skandynawskim designu. Zaawansowane podwozie, Led – owe światła, zaawansowany system nagłośnienia, mocne, czterocylindrowe silniki i możliwość wyboru trybu jazdy stanowią gwarancję komfortu i wygody w czasie jazdy w każdych warunkach. Podstawowe wyposażenie

Dlaczego warto wywoływać zdjęcia

Dlaczego warto wywoływać zdjęcia?

Uwiecznianie momentów, łapani chwil, utrwalanie wspomnień – istnieje wiele określeń odnoszących się do robienia zdjęć. Lubimy zatrzymywać czas, dzielić się z innymi tym, czego w danym momencie nie mogli zobaczyć. Jednak – od czasu rozwoju cyfryzacji – coraz mniej osób decyduje się przenosić te momenty na papier. Poniżej kilka słów o tym, dlaczego jednak warto to robić.

Transport przyszłości – podniebne taksówki

Ogromna liczba pojazdów na drodze, kolizje, kraksy i śmiertelne wypadki oraz „zakorkowane” ulice sprawiają, że podróżowanie samochodem, szczególnie w dużych miastach, nie tylko jest niebezpieczne, ale również przestaje sprawiać przyjemność. W związku z tym coraz większym zainteresowaniem i popularnością cieszy się transport powietrzny, który jednak wciąż wiąże się z dosyć wysokimi kosztami, dlatego wielkie koncerny zaangażowały się w projekt podniebnej taksówki. Volocopter 2X W Zjednoczonych Emiratach Arabskich właśnie rozpoczęły się pierwsze testy podniebnych taksówek o nazwie Volocopter 2X, zasilanych energią elektryczną, które mają latać bez udziału…pilota. Niewielka maszyna została wprawdzie zaprojektowana w Niemczech, ale będzie świadczyć usługi w Dubaju. Podniebna

Niezawodne sposoby na rozkręcenie biznesu, czyli jak reklamować firmę?

Zarabianie pieniędzy nie ma nic wspólnego z przypadkiem. Wygrana w lotto i spadek po dziadku to szczęśliwy traf. W handlu trzeba być drapieżnikiem przebranym za owcę. Niepozornym analitykiem, który przewiduje i ocenia. Bez reklamy nie ma skutecznego biznesu, a co za tym idzie dochodów. Żeby genialny system operacyjny stworzony przez Billa Gatesa mógł zagościć na milionach komputerów, trzeba było reklamy. Inaczej nikt by o nim nie usłyszał. Współczesna reklama wyciąga rękę do potrzebujących promocji. Niezwykle prosto jest wypromować jakiś produkt nawet w obrębie lokalnym, bo przecież nie każda firma celuje do klientów międzynarodowych. Jak reklamować firmę, a jak tego nie robić, by ogłosić swoje istnienie światu i zwiększyć zyski?

Błędne myślenie zeszłego pokolenia

Żyjące obecnie pokolenie lat stanu wojennego i początków telewizji kupuje gazety, spędza swój wony czas przed telewizorem i niechętnie idzie za rozwijającym się światem. Nie odkryli oni potencjału internetu, który jest magnum opus współczesnej reklamy. Niechętnie podchodzą taką do inwestowania. Zyski pojawiające się po pewnym czasie brzmią jak przypadek. Dzisiejszy marketing i reklama działa z opóźnieniem i potrzebuje rozpędu. Ma to związek z gigantyczną konkurencją i skomplikowanym procesem przebicia się wśród setek konkurentów. Stąd obawy o korzystanie z internetu, jako głównej formy promocji.

Nie lekceważ potęgi ludzkiego wzroku

reklamować

źródło: https://pixabay.com/

Skąd wiecie, że w danym budynku mieści się sklep z ubraniami lub warzywniak? Świadczą o tym wizualne ozdoby i tytułowa reklama. Nieoznaczony budynek, drzwi, okna i inne części odpowiadające za część firmy są pomijane przez ludzki wzrok. Restauracja bez wyraźnego loga z nazwą nigdy nie będzie oblegana przez klientów. Marketing szeptany to pozostałość po czasach przedwojennych. Aczkolwiek nawet sto lat temu sklepy miały wyraźne oznaczenia i estetycznie wykonane szyldy z nazwą cechu. Próba oszczędzenia pieniędzy na fizycznej witrynie, klejeniu szyb lub chociażby umieszczeniu widocznej nazwy na sklepie, znacznie spowalnia zdobywanie nowych klientów. Wśród firm świadczących usługi zamiast towarów sytuacja wygląda jeszcze gorzej.

Fundamenty

Jako firma istniejesz dopiero w momencie dostrzeżenia przez klienta. Przynajmniej tak widzi to przedsiębiorca, który chce zarobić. Nawet jednoosobowe firmy, tak popularne w ostatnich 5 latach, budują swój wizerunek, bazując na podstawowych odruchach. Reklama to wideo, audio i foto. Słowo również może budować skuteczną reklamę, czego przykładem jest nieśmiertelne radio. Na pytanie, jak reklamować firmę, należy odpowiedzieć pytaniem, a jaki jest jej profil działalności? Do jakich odbiorców ma trafić towar lub usługa? Fundamenty reklamy buduje się najczęściej przy ograniczonym budżecie. Na początek wystarczą wizytówki, szyld na budynku oraz ulotki lub plakaty na mieście. Mimo iż wiele złego mówi się o reklamowaniu za pomocą ulotek, to dobrze przeprowadzona promocja wstępna z ich użyciem, daje skuteczne efekty. Obecnie jako fundament reklamy należy wpisać media. Od tego, czy będzie to internet, telewizja, gazety czy radio, zależy, do jakiej grupy odbiorców chcecie trafić. Według statystyk reklama firmy w gazecie trafia do grupy wiekowej 38-70 lat, natomiast internet do 12-30 w niemal tej samej skuteczności. Neutralne w statystykach są radio i telewizja, aczkolwiek reklamy w tym drugim medium, są często celowo pomijane, a ich skuteczność każdego roku maleje.

Argumenty za reklamowaniem się w internecie

cyfrowe

źródło: https://pixabay.com/

Internet jest współczesnym fundamentem marketingu, który stworzył nowe miejsca pracy i sposoby na zarabianie pieniędzy. Strony internetowe i aplikacje działające w sieci stanowią nowe medium informacji, w których może odnaleźć się dowolna firma. Stąd reklama firmy w internecie nie podlega obostrzeniom, aczkolwiek zdarzają się działy gospodarcze, które nie osiągają dzięki niej większych przychodów. Strona internetowa jest przeniesieniem firmy w cyfrowy świat. Można rozpatrywać ją jako pierwszy krok do właściwej promocji w sieci, ale tylko pod warunkiem promowania jej w szerszej perspektywie. Za promowanie witryny w sposób profesjonalny odpowiadają firmy z działu SEO, pozycjonowania i domy mediowe. Do nich należy zwrócić się w celu ustalenia planu działania i jego efektywnej realizacji. Samemu możemy za to podziałać na tle portali społecznościowych, jako oficjalny fanpage. Prowadzenie fanpage na Facebook-u pokazuje, że można promować firmę tanim kosztem, ale nie za darmo. Zasięgi budowane przez płacenie, które wprowadził FB były kwestią czasu. Obecne, żeby dotrzeć do około 1200 osób, należy wyłożyć 4-10 złotych za post. Internet to także fora, aplikacje i pojawiające się w nich reklamy na banerach.

social media

źródło: https://pixabay.com/

Promowanie swojej działalności w sieci pozwala zaoszczędzić tylko pozornie, ponieważ po jakimś czasie zrozumiemy, że za dotarcie do potencjalnego klienta, należy zapłacić. Zarówno portale społecznościowe, jak i aukcyjne pobierają opłaty za promocję cyfrowych treści, a bez właściwie przygotowanego planu działania można na tym sporo stracić. Fundamenty fizycznej reklamy w postaci loga, baneru, plakatów, ulotek, a nawet gadżetów z nadrukiem rozdawanych podczas eventów, mają swoje miejsce nawet wśród zasiedziałego przed monitorem społeczeństwa i nie warto z nich rezygnować, gdy prowadzimy sklep fizyczny.

O autorze

Odpowiedz

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.